23/07/18

Laboratorios Ximart: Sindikalismoa egitea ezin da zigortu

• Ximarten CNTko sail sindikala sortu ondoren, enpresak 30 eguneko enplegua eta soldata zigorra ezarri dio saileko ordezkariari.
  • "Burua makurtzea eta isilik geratzea da enpresak nahi duen sindikalismo bakarra", adierazi dute sindikatutik.

Laboratorio Ximart SAk, Arrigorriagako (Bizkaia) laborategiarekin kosmetikako, ile-apainketako eta higiene pertsonaleko produktuak fabrikatzen dituen enpresak, 30 eguneko enplegua eta soldata zigorra ezarri dio ordezkari sindikalari.

Sail Sindikala eratu zenetik, Ximart SA Laborategien Zuzendaritzak nolabaiteko deserosotasuna erakutsi du, eta, horren ondorioz, CNTko ordezkari sindikalaren aurkako zigor hau ezarri da, Sail Sindikalaren argitalpen batzuk "enpresarekiko iraingarriak" direla argudiatuz.

CNTk adierazi duenez, " zuzendaritzarekin bilera bat egin dugu, zigorra kentzeko, gure ustez sindikatu-askatasuna eta adierazpen-askatasunaren eskubidea erabiltzen ari direlako".

Hala ere, enpresak ez du zigorra kendu eta ez da adiskidetze-ekitaldira aurkeztu. Hori dela eta, enpresa auzitara eraman dute. "Bide juridikoa hori bada ere", azpimarratu du zentral anarkosindikalistak, sindikatuak “gure ordezkariari zigorra kentzea eskatzeko dituen gainerako neurriak abian jarri eta zabalduko” ditu.

"Ez dugu onartuko enpresen zigorgabetasuna, eta ez dugu onartuko jarduera sindikala egiteagatik zigortzea, ez Ximart laborategietan, ez ezarpena dugun beste edozein enpresatan", adierazi du CNTk.