21/08/13

CNTren garaipena Pans & Companyn

• Sindikatuak bere helburuak lortu ditu Valènciako greba-deialdiaren ondoren: Bonaire Merkataritza Zentruko lantokiko langileen lan-baldintzak hobetuko dira.
  • Gainera, soldatak eguneratzea lortu da, eta Espainiako Estatuko zentro guztietan metatutako atzerapenak ordaindu dira.

Valentziako Erkidegoko Pans & Company enpresan sortutako CNTko sail sindikalak akordio bat sinatu du dagokion enpresarekin (Pansfood S.A.), eta, horrenbestez, bertan behera utzi du abuztuaren 13tik (ostirala) 15era (igandea) antolatutako greba.

Sindikatuaren garaipen horrek esan nahi du langileen aldarrikapen nagusiei erantzungo zaiela, hala nola sukaldean aire girotua instalatzeari; izan ere, 37ºC baino gehiagora iritsi dira urteetan. Era berean, Pansfood SAk konpromisoa hartu du lan-egutegiari buruzko hitzarmen kolektiboaren 40. Artikulua betetzeko; beraz, atsedenaldi, librantza eta ordutegi espezifikoei buruzko informazioa emango du behar besteko aurrerapenarekin.

Negoziazio horrek 2019tik ordaintzeke dagoen soldata eguneratzea ere lortu du, eta iraileko nominan erregularizatuko da, sortutako atzerapen guztien ordainketarekin batera. Azpimarratzekoa da lorpen hori ez dela soilik Bonaireko lokalean aplikatuko, baizik eta Pans & Companyk Espainiako Estatuan jarduten duen eta egoera bidegabe horrekin bat egiten duten zentro guztietan.

Gainera, enpresak CNTko sindikatuarentzako iragarki-taula bat jartzea onartu du, hasierako agirian eskatu bezala. Era berean, sindikatu-ordezkaritzarekin komunikazio-kanal arin bat sortzea, langileen kezkak eta arazoak transmititzen jarrai dezaten, irtenbideak aurkitzeko.

CNTtik uste dugu kasu hau adibide handia dela jakiteko langileen batasunak, greba bezalako errebindikaziorako oinarrizko tresnekin batera, helburuak lortzea errazten duela, lan-eskubideak defendatzeko indar handiagoa izanik. Horregatik, langileei dei egiten diegu CNTn afiliatzeko, sindikatuan antolatzeko eta langile guztien lan-baldintzak hobetu ahal izateko.

Ez dago ekitaldirik

Irakurriena