24/01/15

Ahoztar Zelaietaren "La Ertzaintza que viene" aurkezpena La Bolsan

• CNTk Ahoztar Zelaietaren liburuaren aurkezpena antolatu du urtarrilaren 24an Bilbon
  • Ahoztar Zelaitaren azken lanak euskal poliziaren garapen teknologikoaren eta opakotasunaren berri eman du

Ahoztar Zelaieta ikerketa kazetari eta kriminologoak Egin egunkarian eta Ardi beltza aldizkarian lan egin zuen, Baltasar Garzon epaileak itxitako komunikabideetan eta Kalegorria aldizkarian. "Zentsura eta etengabeko boikota jasan ditu euskal komunikabide handien aldetik", diote CNTk, eta beti gonbidatu izan dute bere lanak behin baino gehiagotan aurkeztera eta zabaltzera.

Ahoztar Zelaieta kazetariak "La Ertzainta que viene. Tecnologia de hipervigilancia y capitalismo de consultoria", Euskal Autonomia Erkidegoko Poliziak hartu duen bezala teknologia aurreratuak, adimen artifizialaren bidez gehiago zaintzeko. Giza eskubideen eta askatasun zibilen aurka egingo da.

Modernizazio hori zaintzaren industria pribatuko erraldoien eskutik egiten ari da, askotan aholkularitza-enpresa eraginkorren bidez, eta Euskal Herriko eta Espainiako kargu politikoen ate birakari ugarirekin.

"Berriro ere, sare politiko ustel bat atera da argitara, EAJ-PNVren eta bere agintarien siglak agerian utziz", adierazi dute erakunde anarkosindikalistatik. Pilota kaleko 10. zenbakian dagoen La Bolsa eraikina izango da, berriz ere, CNT Sindikatuak Ahoztar Zelaieta kazetariaren liburua aurkezteko erabiliko duen gunea, urtarrilaren 24an, 19:30ean. "Sarrera doakoa izango da edukiera bete arte" azpimarratu dute CNT sindikatutik.