21/02/16

Sindikatuek txertoa eskatu dute azpikontratatutako osasun-garraioko langileentzat

• CNTk garraio sanitarioko langileen babesgabetasun-egoera salatzen du.
  • "Hirugarren mailako langileak gara, lehen lerroan gaudenean", azpimarratu dute sindikatuek.

ELA, LAB, UGT, CCOO, USO eta CNT sindikatuek salatu dute Eusko Jaurlaritzak tratu iraingarria eta umiliagarria ematen diola osasun-garraioari txertoen arloan, eta Osasun Sailari errespetua eta berdintasunezko tratua eskatzen diote, borrokaren lehen lerroan egon arren, administrazioak gaizki tratatzen duen kolektiboarekin.
Ez da lehen aldia anbulantzietako azpikontratatutako langileak abandonatuta eta Euskal Osasun Zerbitzuan baztertuta geratzen direla. Izan ere, Osakidetzako langileek, anbulantzietakoak barne,% 1ek txertoa jarrita dute. Hala ere, enpresa pribatuen esku dauden langileen% 99k zain eta berririk gabe jarraitzen dute.
Kolektiboa babesik gabe sentitzen da, eta nazkatuta dago anbulantzien zerbitzua azpikontratatzeko politikaren ondorioekin. Osakidetzarentzat, 1.500 profesional sanitario horiek bigarren edo hirugarren mailako langileak dira, eta, konpromiso sozial handia erakutsi duten arren, tratu onartezina jasotzen ari dira.
Bizi-euskarri aurreratuko, oinarrizko bizi-euskarriko eta garraio programatuko anbulantziek Covid-19 lekualdatze ugari egiten dituzte egunero, askotan baldintza kaskarretan eta kutsatzeko arrisku handia hartuz.
Sektoreko sindikatuek Eusko Jaurlaritzari eskatu diote txertoak jartzeko eta osasun teknikariak atzerapenik gabe babesteko, eta ohartarazi dute administrazioak ez duela jarrera hori onartuko. Datorren otsailaren 17rako, sindikatuok lehenengo mobilizazioa deitu dugu, goizeko 11etan Donostiako ospitalean.

MOBILIZAZIO BATERATUAK GARRAIO SANITARIOAREN TXERTAKETAREN ALDE:

-Otsailak 17 Gipuzkoan:

Donostia Ospitalean elkarretaratzea 11: 00etan