21/09/13

KRONIKA: BARAKALDO MEDIAPOSTEN ERE-AREN AURKA BATU DA

-Ehunka CNTko militante eta ezkerraldeko herritar asko kalera atera ziren, Mediaposten kaleratzeak eta zerbitzuak azpikontratatzeak dakarren prekarizazioa salatzeko.

-Langileria oso gai dela bere borrokak kudeatzeko, agintari eta sindikatu instituzionalizatuengandik ezer espero izan gabe.

Larunbat honetan, irailaren 11n, Barakaldoko CNT sindikatuak herritarrln mobilizaziora deitu zuen. Deiaren arrazoia ERE baten bidez Mediapost enpresako langileen kaleratzea da. Zentral anarkosindikalistak salatu duenez: " argi dago justifikaziorik gabeko ERE bat dela, mezularitzako multinazionalak irabaziak dituelako". “Hala ere, enpresak langileak kaleratu ditu, azpikontratatzeko eta kostuak merkatzeko”. CNTko ordezkari sindikaletako batek adierazi duenes: “Zoritxarrez, CCOO eta UGT sindikatuen konplizitatea agerian geratu da, enpresaren planteamenduak ontzat eman eta ERE hori sinatu baitzuten, greba hasi eta egun gutxira”

CNTko militanteak eta ezkerraldeko herritar asko kalera atera ziren, Mediaposten kaleratzeak eta zerbitzuak azpikontratatzeak dakarren prekarizazioa salatzeko. Eguerdiko 12: 30ean Barakaldoko Bide Onera plazatik abiatu ziren ehunka lagun, manifestariei ahotsa ematen zien ibilbide markatu batekin. Barakaldoko bizilagunek txalo artean erantzun zuten beren etxeetako balkoi eta leihoetatik.

Manifestazioaren erdian, Mediaposten zerbitzuen bezero handia izanik, jendetza Supercorren aurrean gelditu zen. Mikelek, Mediaposten CNTko atal sindikaleko kideak eta kaleratutako ordezkarietako batek, Trapagaranen egoitza duen enpresan bidegabeki tratatutako langileen artean gertatutakoa azaldu zuen.

Manifestazioak giro sendoan jarraitu zuen aldarrikapenetan, baina bikaintasun zibikoarekin formetan. Mobilizazioari amaiera emateko, Satur (eskualdeko batzordeko idazkari nagusia), Laura (eskualdeko batzordeko komunikazio-idazkaria eta genero taldeko kidea), Rakel (Barakaldoko CNTko militantea) eta Mikel (Mediaposteko atal sindikala) izan ziren Bide Onera plazan hitz egin zuteak. Hainbat esku-hartzek enpresen azpikontratazioen atzean dagoen prekarietatea salatu zuten. "Baliteke gaur Mediaposten izatea", azaldu dute CNTkoek, "baina bihar edozein lantokitan eman daiteke. Horregatik, langileriaren indarra elkartasuna eta elkarrekiko babesa dira, eredu neoliberal kapitalistaren aurka borrokatzeko gure tresnarik onenak baitira ".

Barakaldok langileen batasunak eta borrokak indarrean jarraitzen dutela erakutsi zuen, eta argi utzi zuen langileria oso gai dela bere borrokak kudeatzeko, agintari eta sindikatu instituzionalizatuengandik ezer espero izan gabe.

Ez dago ekitaldirik

Irakurriena