22/02/16

CNTk osasun sistema publikoaren aldeko mobilizazioan parte hartzeko deia egin du

• Nafarroako Osasun Plataformak otsailaren 18rako deitu duen manifestazioarekin bat egin du CNTk
  • Mobilizazio horren helburua da osasun-sistema publikoa eta bertako profesionalak eta erabiltzaileak defendatzea, pandemia bizi ondoren, gabezia guztiak agerian geratu baitira.

LAB, ELA, CCOO, ESK, Steilas, CGT, CNT eta Solidari sindikatuek babesa eman diote Nafarroako Osasun Plataformak ostiral honetarako Nafarroako hiriburuan deitu duen manifestazioari. Manifestazioa 19:00etan aterako da Baluarte plazatik. "Covid 19ak eragindako osasun-krisiak aurrekaririk gabeko gizarte-aldaketa ekarri du, oro har, eta osasunaren esparruan, bereziki. Agerian geratu dira egiturazko sistemaren akats batzuk, Osasun Publikoko langileak soken aurka jartzen dituztenak, eta lan-baldintzak murrizten dituztenak, zerbitzu eta arlo askotan zainketetan kalitatezko arreta eta pazienteari gutxieneko segurtasuna ematea eragozten diena ", adierazi dute agerraldian.

Sindikatuek uste dute Foru Gobernuak kontuan hartu beharko lituzkeela martxa horretara eramango dituzten hainbat aldarrikapen. Plantillaren dimentsionamendua eta egonkortzea eskatzen dute, zerbitzu askotan behin-behinekotasun tasa handiak eta saturazioa saihesteko; aldi baterako langileen eta kontraten kontratazioa duintzea; karrera profesionalean sartzeko diskriminazioak amaitzea; gaur egun Nafarroako Mutuara kontingentzia arruntak estaltzeko bideratzen diren funts publikoak erakartzea; eta baliabide publikoak optimizatzea, aparteko jardueretan produktibitateetan ordainketa handiak egitea saihestuz. Era berean, Osasun Sailak Lehen Mailako Arreta hobetzeko hitzemandako neurriak ezar ditzala eta neurri horiek argituko diren data zehatzak iragar daitezela eskatu dute.

Mobilizazioa ostiral honetan izango da, 19:00etan, Iruñeko Baluarte plazan.

Ez dago ekitaldirik

Irakurriena