CNTk enplegu-erregulazioko espedientea salatu du Grupo Pascualen

• "Ezin dugu prentsaren bidez enpresaren asmoen berri izan, langileei informazioa kendu dieten bitartean", salatu du sindikatuak.
  • Pascualek 200 pertsona kaleratzea proposatu du (langileen ia %10), 2018an eta 2019an milioi askoko irabaziak izan dituenean.

Grupo Pascualeko (Calidad Pascual eta Qualianza) CNTko sail sindikalak salatu duenez, enpresak milioi askoko irabaziak izan ditu 2018an eta 2019an, ia 10 milioi eurokoak azken urte horretan, eta "200 lanpostu likidatzea erabaki du, zailtasunik txikienaren aurrean", aldez aurreko neurri alternatiborik planteatu gabe.

Sindikatuak uste du Grupo Pascualek "egoera aprobetxatu" nahi duela "merke kaleratzeko". Enpresaren hitzetan, "ekoizpen, kudeaketa eta banaketa sistemak merkatuaren errealitatera egokitu behar dira etorkizuneko proiektu berriei aurre egiteko", sindikatuen arabera, hau "marketin ke hutsa da".

CNTk salatu du enplegu-erregulazioko espediente honetako arazoetako bat sindikatu korporatiboak izango direla. "Urteak daramatzate lantoki handien aldeko neurriak hartzen, zentro txikiak alde batera utzita eta geografia osoan sakabanatuta", baina sindikatuen arabera, gutxienez langile guztien %40 dira. Sail sindikala "langile guztien interesak defendatzen" saiatuko da, kaleratzei aurre eginez.

• Abendua 15, 2020

28 Urt 2021;